WładzeDo druku
Wersja archiwalna z dnia 2008-02-06 08:16:15

Dyrektorem DPS od dnia 11.10.1993 r. jest Krzysztof Wąsik.

Dyrektor Domu jest odpowiedzialny za jego działalność, a w szczególności za prawidłową organizację pracy oraz należyte wypełnianie obowiązków statutowych. Dyrektor bezpośrednio kieruje polityką kadrową, zatrudniając, awansując, zaszeregowując personel Domu, posiada pełnomocnictwo do składania w imieniu Domu Pomocy Społecznej w Pińczowie oświadczeń woli w zakresie praw i obowiązków majątkowych Domu.

Dyrektor odpowiada również za należyte wykonanie zadań, które realizują poszczególne Działy DPS.

 

Z-cą Dyrektora Domu od 01.12.2000 r. jest Andrzej Piekoszewski

Zastępca dyrektora sprawuje zastępstwo na podstawie udzielonych przez dyrektora pełnomocnictw.

Realizuje następujące zadania:

realizacja inwestycji i remontów w oparciu o ustawę o zamówieniach publicznych,

bieżąca konserwacja i eksploatacja urządzeń,

czuwanie na prawidłowym funkcjonowaniem obiektu, sprawnym działaniem instalacji co, cw, wodnokanalizacyjnej i innych urządzeń będących w użytkowaniu Domu,

prowadzenie spraw dotyczących wyposażenia w sprzęt ppoż.,

realizacja wniosków i zaleceń dotyczących bhp i ppoż. oraz współpraca z odpowiednimi instytucjami,

zabezpieczenie właściwego transportu i zaopatrzenie Domu, prowadzenie całości spraw z tym związanych,

współpraca z pozostałymi działami w zakresie realizacji zadań.

p.o. Główny księgowy od 01.04.2005 r. jest Małgorzata Kubowicz

Do obowiązków głównego księgowego należy:

Prowadzenie rachunkowości Domu zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami, które polegają w szczególności na:

zorganizowaniu sporządzania, przyjmowania, archiwowania i kontroli dokumentów,

bieżącym i prawidłowym prowadzeniu księgowości,

prowadzenie ksiąg inwentarzowych mienia Domu,

nadzorowaniu całokształtu prac z zakresu rachunkowości,

prowadzenie sprawozdawczości dotyczącej zakresu działania,

Prowadzenie gospodarki finansowej Domu zgodnie z obowiązującymi zasadami.

Analiza wykorzystania środków przydzielonych z budżetu.

Dokonywanie kontroli wewnętrznej.

Kierowanie pracą podległych pracowników.

Opracowywanie projektów i przepisów wewnętrznych.

Prowadzenie spraw płacowych Domu.

Należyte i terminowe wykonywanie zobowiązań Domu wobec ZUS i Urzędu Skarbowego.

Nadzór nad prawidłowym i terminowym wykonywaniem zobowiązań płacowych Domu wobec zatrudnionych pracowników.



Powrót